tisdag 2 februari 2010

Livet är bra konstigt ibland

J...J...

En man, en man som jag faktiskt fick känslor för, har dykt upp i mitt liv! Helt plötsligt en dag så fick jag ett mail på en sajt från honom. Vi har inte hörts av på hur många år som helst men minnena från våra träffar ligger fortfarande varmt inbäddat i mig:)J...J...en dominant snygging som gillade att se mig generad och kåtfrustrerad. Jag avskydde det men samtidigt älskade jag det. Konstigt, eller kanske inte... Att bli så upphetsad på något jag finner så fruktansvärt jobbigt...

Minns hur vi jobbade på hur jag skulle klara av att ta honom djupt i munnen... Reflexerna i halsen skriker, svetten bryter ut...jag ville så gärna...kämpade för att gapa stort. Ibland gick det ok, ibland gick det sämre...

Fina minnen!! Tack J!:)


Jaha, så är det snart alla hjärtans dag. Vad ska ni hitta på, era busiga läsare?;) Ska ni försöka att vara superromantiska eller blir det porrigt som vanligt?*s*

Jag vill jätte gärna ha lite av varje!!*blinkblink*

Kyss o smek!

P.s Min mailadress: ettundergivetunder@live.se

P.s 2 Bilden lägger jag upp bara för att jag den är så fint röd...och för att den just nu INTE är det!:(

4 kommentarer:

  1. Stor och härlig rumpa! Deep throat bilder ser vi fram emot - please!

    SvaraRadera
  2. Lovar att be J väldigt snällt om sådana bilder...:)

    SvaraRadera
  3. spännande. vad har J bett dig ordna. be J om en bild där du gapar stort precis när han fyllt din mun med varm god sperma.

    SvaraRadera
  4. Härlig rumpa, den gillas! Stor och mjuk och fin.

    SvaraRadera