lördag 30 januari 2010

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!

Jag tror det är ett tecken! Jag och E ska inte få uppleva det mest fantastiska ihop igen!:(

Jag hamnade på sjukhus...inte så allvarligt. Bara en del av mig som var absolut tvungen att inflameras så jag absolut var tvungen att ligga med dropp och fjompa mig istället för att stå på alla fyra och puta fint med rumpen för E!

Gaaaaaaaaaahhhhhg!

E var gullig i alla fall och kom upp och hälsade på mig i sjuksängen. Ett par tidningar hade han med sig också:) Viskade sexigt och hest i mitt öra att "om jag inte hade delat rum med någon så hade jag blivit straffknullad på alla fyra på golvet"*s*
Är han inte underbar så säg!:)

9:e är datumet för nästa chans. Funderar på att ta in på hotell någonstans mitt i Sverige för att inte riskera att något går fel. Hmm...en vecka innan skulle nog vara säkrast... Lite dyrt kanske men gör snart vad som helst!

Hoppas ni andra har haft det bättre!

Kyss och smek från en bitterfitta!;)

2 kommentarer:

  1. Men visst blir man galen! Jag har för all del sluppit sjukhus, men man blir så sur när man har underbara planer som havererar på grund av bacillusker!

    SvaraRadera
  2. Mm, ibland vill man bara gråta:( Tack och lov så går det ju fler tåg! Kram på dig, lilla knopen:)

    SvaraRadera