måndag 4 januari 2010

Besviken...

...hade sex igår...eller ja...rättare sagt...trodde jag skulle få mig en omgång...
Vi hade pratat en hel del men jag hade inte riktigt tagit mod till mig att bjuda över dig för sex. Men igår tog kåtheten överhanden och jag ringde upp dig:)

Orkar inte ens gå in på hur vidrigt tråkigt det blev... Fan fan fan fan!

Men visst, glad över att du fick din avsugning i alla fall. Det var väl bra att en av oss lade sig rätt nöjda den natten!:(

Önskar SOM fanns att tillgå i detta ärende! (SexOmbudsMannen)

3 kommentarer:

  1. Intressant och upphetsande blogg! "Äntligen" från oktober och ansiktssatsen... oj oj! "Kukar och Sperma" med minnen och funderingar skulle göra mej som läsare riktigt kåt.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset du Anonyme läsare! Kul att se att bloggen uppskattas också:)
    Ska verkligen fundera på att skriva om mina erfarenheter från förr.

    SvaraRadera
  3. Tack, det ska bli spännande att läsa och onna till! Har själv alltid gått igång på grova och ådriga kukar. Till och med låtit tre äldre män (bönder) spruta ned mitt ansikte samtidigt en gång när jag var yngre på landet, efter att de satt på mig i alla hålen. Mmmmm!

    SvaraRadera