torsdag 7 januari 2010

Är jag udda, knäpp, skruvad?

Eller är jag rent av en rätt vanlig tant?

Dessa funderingar hade jag i huvudet när jag vaknade i morse och tack och lov hade jag för en gång skull en dator tillgänglig:)

Tänker på sex alltså...som vanligt...

När jag inte haft sex på länge (och då menar jag varken med mig själv eller med någon annan) så dyker de mest skruvade fantasier och brandfarliga tankar upp. Någon annan som känner igen sig?

Har jag oturen att vakna kåt så är det snäppet värre, och det gjorde jag i morse...*suckar tungt* Kottarna låg dessutom och snusade sött i sina rum så jag kunde ju inte dra igång maskinerna utan fick lugnt och tyst använda mig av fingrarna, vilket är helt ok, men kanske inte det mest ultimata när man vet att man har leksaker som kan fylla upp tomrummen.*fnissar förtjust*

Hmm...nu kom jag bort i från ämnet igen... "Skärpning, wbs:an lilla!", hör jag B säga nu om han läser detta.

Udda fantasier alltså! Nålar... Är fantasier om att få nålar instuckna i brösten medan man är fastspänd knäppt?*rodnar* Hur ska jag få reda på om det är något jag vill vara med om på riktigt eller om det bara är något jag ska hålla kvar i fantasiläget?
Funderar faktiskt på om jag ska prova det på mig själv...men samtidigt är det rätt lönlöst eftersom det inte alls är samma sak som när Han/Hon gör det...

Jaja, nu är det dags för den andra koppen kaffe och ciggen!

Kyss och smek ni underbara beundrare (ja, självklart ni andra också;))

4 kommentarer:

  1. Hur kommer man i kontakt med dig.?

    annie
    /info@sextuben.com

    SvaraRadera
  2. Mmm, inlägg från dig är ju alltid så uppskattade! Älskar dina rader och vi är nog många som skulle kunna tänka oss att pröva det mesta inom lekandet, även med nålar om det känns lockande :D

    SvaraRadera
  3. Hej Annie! Det går bra att maila mig på ettundergivetunder@live.se

    Tack Anonym för din komplimang!:) Än är nållekar bara på fantasistadiet men man vet ju aldrig;)

    SvaraRadera
  4. Första gången vi tittar in på din blogg. Trevlig sida. Vi är ett par, hon ug, han dom , båda 54 år.
    Såg att du var nyfiken på nålar. Vi brukar ofta leka med nålar, både i fitta och bröst. Ibland förstärker vi känslan med lite el i nålarna. Det brukar sätta sprutt på slynan *L*
    Du får gärna höra av dig till oss på adressen din_master@hotmail.com eller så finns vi också på Darkside.se med nicket Parvers där vi också har en massa bilder på oss.
    Ha en bra dag

    SvaraRadera