onsdag 13 januari 2010

Åhhhhhhhhh!

Ikväll är det dags! Ja, jag lovar! Inget får gå fel!!

E kommer till mig och jag vet...;) Ikväll kommer jag att testas, frestas, tändas, påsättas, bindas, fistas, piskas... E är lagd lite åt det mer sadistiska hållet och därför vet jag att mina gränser kommer att sättas på prov:)

Kunde knappt somna igår kväll. Har vridit och vänt mig hela natten och vaknade TIDIGT men trots det så känner jag mig verkligen ivrig, ivrig som ett barn på julaftonsmorgonen.

Dagen kommer gå åt till att göra mig fin. Ska raka mig ren och göra mig len:) Klä mig behöver jag knappt eftersom jag vet att E vill ha mig så naken som det bara går, så jag kommer endast att ha en svart och tight klänning på mig:)

Tyvärr blir jag troligtvis av med datorn några dagar nu så därför får min lilla blogg vänta på de smaskiga detaljerna från mötet;)

Kyssar och smek!

3 kommentarer:

  1. Hur gick det?
    Väntar med spänning att få höra.
    Kram slynan i Master&slynan

    SvaraRadera
  2. Håller med Slynan! Väntar med spänning på både text och bilder!

    SvaraRadera
  3. *suckar tungt*...fortfarande opiskad och babylen rumpa:( Men jag ger mig inte! Jag ska ha E!

    SvaraRadera