tisdag 12 januari 2010

Gott och blandat:)

Ok! Erkänner! Jag är totalt beroende av att ha en dator tillgänglig!

Så nu har jag gnällt färdigt:)

E är här på besök från utlandet och har lovat att ge mig en dag! Jihooo! En man som vet hur han ska få mig att må bra.:) Underbart! Återkommer med detaljer och (förhoppningsvis) lite foton vid ett senare inlägg, så håll er till tåls lilla blogg...;)

Fick ju ett tips från en läsare om att skriva mer om mina tidigare sexuella erfarenheter, tack!:) Det har gjort att jag suttit för hand ett par dagar och gått igenom mitt liv och "mina kukar", upplyftande och ibland lite skrämmande.*s*
Började min sexuella karriär vid 16 år ålder med en man, 20 år äldre än mig själv. Det var faktiskt en fantastisk början. Han var lugn och försiktig och gav mig till och med ett par orgasmer:) Jag har tyvärr inget minne av hans kuk, utseende eller storlek...så det betyder nog att den inte var så mycket att minnas...*fnissar*

Äldre män har alltid haft en dragningskraft, en magnet... Finns säkert massor av förklaringar till det. Tänder på att de oftast är "gentlemen" som kan föra sig, förföra...som har en naturlig dominant sida. Tror iofs att det är rätt vanligt att känna så... Eller?

Fler erfarenheter kommer jag att skriva om så fort jag kan, så fort jag får chansen att sitta vid en dator i mer än bara 10 minuter... Hmm, börjar fundera på om jag ska börja camma för att få ihop pengar.*s*

Hångel på er!:)

10 kommentarer:

  1. Skrämmande? Så STOR har jag då inte snaskat på så jag blivit skrämd, suck!

    SvaraRadera
  2. Mötte en skrämmande stor kuk när jag var 17 på en finlandskryssning:) Det var säkert så mitt intresse av fist kom till:)

    SvaraRadera
  3. Mmmm, fist och grova kukar är härligt! Försöker skicka med en bildlänk på min KK:s grovis...
    http://www.showyourdick.org/thumbs/20100116/4kxctx03u2c2.jpg

    SvaraRadera
  4. Härlig blogg att läsa. Vet precis hur du känner för att vara undergiven. Jag har ju turen att jag alltid har Master i andra halvan i sängen, så jag är tillgänglig för Master.
    Varma kramar/slynan

    SvaraRadera
  5. Näe camma är bara krångligt och ger inte mycket pengar. Jag har börjat ta en 5-hundring för en avsugning av de som skriver till mig och är snyggingar - dom tycker det är spännande att titta förbi hemma och ge enslant för en skön avsugning i hallen. Förena nytta med nöje:-) Jag är skjukskriven så innan ungarna kommer hem hinner jag med två-tre KKs per dag - kul pengar. inget konstigt. Skämdes dock lite när dottern undra varör det luktade konstigt när ja råkade rapa vid köksbordet :-) En av mina KK pumpar otroliga mängder mmmm!!! har skönt med mig själv efteråt, smakar gott ju och om jag hinner fler när ungarna gått till skolan s¨slipper jag ju luncha, mättande proteiner. Lycka till... och berätta om känslan första gången pengarna ligger där i sängen - då förstkänner jag mig riktigt slynig och kåt - och rik. Du kommer inte ångra dig. Det bästa med just avsugningar, ingen annan sex, är att jag kan leta på exempelvis IX efter riktigt stora - och även de gillar att ge enslant fast varenda kvinna säket skulle suga helt gratis. kom med i gänget, känner flera tjejer på nätet som drar in 10 lapp i veckan på bara sperma. jag läser igen... Nettisen.

    SvaraRadera
  6. Tipset att ta emot i hallen ska du fundera över - när jag letar kukar på nätet och får dom sugna på att ge en slant är det ju vissa som inte är allt för snygga i fejan, men genom att de bara kliver och jag drar ned brallan så vet jag ju att det snabbt når det viktigaste som gör mig kåt, kuken. så dom kommer liksom aldrig in i lägenheten - det är häftigt. spermakyssar!

    SvaraRadera
  7. Har tråkit, därför jag skriver.Kom på en grej som jag skulle göra om jag hade en blogg som du. Jag skulle be dom ta en bild precis när dom kommit och sedan lägga ut kuken och kladdansiktet på bloggen. tror att många av mina gifta KKs skulle tycka om att kunna titta på nätet senare på kvällen bara för att ta sig en smygrunk och se satsen ordentligt i lugn och ro, utan att frugan vet. Nu ska jag luncha - mat - inte det andra, suck. ;-)

    SvaraRadera
  8. Oj, tack för tipset Nettisen! Tyvärr tror jag att jag är alldeles för blygis för att göra som du...jag vet att det är svårt att tro men så är det*s*
    Men förstår den lite kinky känslan av att ta emot någon i hallen och bara gapa...*fantiserar lite*

    Hej slynan! Välkommen in till mig! Vill bara säga att jag är dig väldans avundsjuk eftersom du har det så pass bra. En dag SKA jag också ha!!

    SvaraRadera
  9. Hej, vilken härlig blogg! Vi är nog många som skulle vilja våga som Nettisen. Det förbjudna att sälja sin slynmun. Nog om det, ska ta mig en funderare jag med. Fist! Har funderat själv på varför jag njuter så av att bli uppfylld din bristningsgränsen. Kan mycket väl tänka mig att den enorma båtkryssningskuken fick "Undret" att börja vilja bli uttänjd. Jag har på sätt och vis liknande upplevelser av att bli rejält uppfylld, dock som "yngre", kan man nå dig Undret via mail där det känns lite lättare att lämna ut sina innersta hemligheter? Kram Emma.

    SvaraRadera
  10. Tack Emma! Kul att du gillar bloggen:) Visst kan man nå mig på annat håll också. ettundergivetunder@live.se
    Kram

    SvaraRadera