torsdag 17 juni 2010

Hämnden är ljuv :)

Vi backar några år... Skrev i ett tidigare inlägg om fittor... Kvinnogodiset :)


Min dåvarande älskare och jag hade bestämt oss för att experimentera lite i sängkammaren. Jag var absolut på och vi bestämde oss för att försöka få med oss en kvinna till. Vi älskar ju båda kvinnor liksom:)

MEN något som fattades var tilliten mellan oss...svartsjukan...oron...spred sig som en löpeld. Han var säker på att jag hoppade stake vid sidan om och jag trodde han gjorde detsamma. (Ja, han var BS )


Hmm, vad försöker jag komma till?


Jo! Vi fick kontakt med en kvinna via en sajt och pratade länge om vad vi ville göra tillsammans. Fantiserade om allt busigt!

En kväll började jag ana att de kukilurar bakom min rygg... Skiter i att berätta mer om det men jag får iaf reda på att de har sex och hans ursäkt är "Jag ville bara testa om hon var bra". Jävla pucko...


Jag vet att två fel inte gör ett rätt...men nu blev det iaf så att jag raggade upp en annan kvinna. Bjöd hem henne till oss en kväll när han inte var hemma.

Hon var så otroligt sexig! Härlig kropp, massor av former (inte lika mycket som jag, men vacker iaf*s*), ett par bröstvårtor som reagerade likt rosknoppar om våren. Jag avgudade verkligen hennes kropp. Använde min tunga överallt och ingenstans...tog för mig av henne som jag aldrig gjort av någon.

Hennes safter var som heroin, de gick rakt in i blodet. Hennes njutningsmumlanden, hennes stön, de kvävda små skriken, orgasmens ryckningar...hon var min Gudinna... Mina fingrar slogs om att ta platsen där min tunga ville vara...


När hon ett par timmar senare kysste mig farväl och gav mig videobandet...jag kunde inte sluta fånle...


Nej, han tog mig aldrig för en dum bimbo igen...





2 kommentarer: