tisdag 15 juni 2010

Slut!

Nu går jag in för att ha en vit vecka!
Fasiken, jag har scrollat så mycket nu i några dagar så mitt långfinger på höger hand har börjat se lite väl russinlikt ut...

Jupp, de två facial filmerna har gått varma men även lite andra. Tänk att det är så skönt att smeka sig själv!:)

Sitter precis med J på msn och han är så pass snäll att jag skall få ett nytt uppdrag:) Misslyckades ju totalt med det förra, att ta bilder på mig själv... Vet att det låter enkelt, men för mig är det otroligt svårt. Vet inte om det finns något värre...

Dessutom har jag pratat med B idag och han har lovat att jag skall få nya foton till min lilla dagboksblogg!:) Det är bra för då står han bakom kameran*s* Ska även få kopior på de gamla fotona han tog (som försvann när min dator kraschade)

Himlans tur att jag har så snälla kompisar som ställer upp!:)

Varför jag avslutar med denna bild? Varför inte!?:))

2 kommentarer:

  1. Hade definitivt inte tyckt illa om att se mer av dig i den här bloggen :)

    SvaraRadera
  2. Jo, jag vet att det varit lite dåligt med bilder på mig:( Min dator kraschade ju och med den försvann alla mina fina bilder. Men fler är på G, lovar! :)

    SvaraRadera