torsdag 19 november 2009

Febern...

...får min kropp att skaka. Dryga 39 grader i 2 dagar nu:( Jag vet att det bara är att stå ut, dricka mycket och vila. Mår så dåligt av att vara sjuk. Får så dåligt samvete av att inte orka.
Sonen ringde igår och ville ha hjälp med en läxa och jag försökte faktiskt, men huvudet värkte så jag till slut kräktes... Idag har jag bara låst in mig, dragit ner persiennerna, utfodrat kattan...inte ens kaffe har jag fått i mig. DÅ är det illa!

Klockan visar 21.45 men hon kunde lika gärna vara 9.45, mörkret och regnet gör mig vansinnig! Dropparna som slår mot balkongen ekar i mitt huvud. Plopp, plopp, plopp...rytmisk tortyr...sövande tortyr...morfin...

Fuck you, världen!!!!!!

1 kommentar:

  1. Ja, ja, när man inte är sjuk så är man frisk, frisk nog att tycka synd om sig själv.

    SvaraRadera