lördag 14 november 2009

Ujujuj...*pustar och frustar*

Vilken intensiv vecka! Bara massor av måste och ingen tid till några syndfulla tankar alls...nästan.:) Man hittar tid lite överallt när man är tvungen...mitt i natten, när man lagar mat, kissar, duschar, tittar på tv...

Helgen skulle ju gå i syndens tecken dessutom! Men någon spelar mig ett spratt och gör så exmaken insjuknar (troligen grisen som varit framme) och min barnfria helg försvann.
E skulle kommit från utlandet och tagit hand om mig hela helgen... Tänk vad man saknar något man inte får!
Suget i underlivet får mina ben att inte lyda mig riktigt, suget gör att hjärnan tappar ord, suget gör att man inte ger upp...

B säger att jag "Måste få utlopp för min sexuella frustration" men först efter att jag börjat jobba... Tänker nog inte lyda honom där utan tänker faktiskt börja redan ikväll men en välförtjänt scrollning!:)
Hmm, måste ha en naughty fantasi där jag ingår som får igång mig ordentligt. Ska unna mig själv minst en timmes smek, fantasi och någon leksak...*känner suget redan*

Kyss och smek!

P.s Julklappstips!
http://www.sexiworld.se/se/art/girl-s-secret-minipiska.php

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar