fredag 27 november 2009

När lärljungen är redo, uppenbarar sig läraren.

Är det så?:) Känner en naturligt dominant man att den undergivna kvinnan är trygg och redo för fostran?


Kan ni känna av om en kvinna är undergiven? Om ni möter en kvinna på krogen t ex...utsöndrar hon en doft av undergivenhet?:)


Okej, vet att jag har varit lite lat och inte skrivit.... Har inga andra ursäkter än lathet. Har knappt startat datorn denna vecka. Grottat ner mig i livet i stället, försökt få struktur och listat mål inför en jobbstart... Det går så där. Men ger mig inte!:)


Kramar


P.s Min kära mack! Förlåt! Är jag redo? Är jag lydig? Både ja och nej...*ler finurligt*

Men drömmer om Er läderrem och smeker försiktigt märkena på fotot....

2 kommentarer:

  1. Vart tog du vägen? :(

    SvaraRadera
  2. Åh, är jag saknad?:) Tack för att du frågar Anonym. Datorn är trasig och tillgången svår:(

    SvaraRadera