söndag 8 november 2009

Snart....

...är jag tillbaka! Wooohooo! Sista snoret ska bara fräsas ut och energin fyllas på!:)

Det har varit en konstigt vecka. Ligger här hemma, ensam, sjuk och ynklig som vanligt, men så plötsligt ljusnar det!


Jag och B ordnar upp allt, eller det mesta i alla fall. :) Han är inte sur på mig längre och jag har lovat att skärpa mig. Sen är jag så söt så han brukar inte kunna vara arg på mig särskilt länge...eller hur B?*fnissar*


Någon dag senare så hör en man av sig, E... Vi träffades för många år sedan och haft några härliga möten tillsammans men sen flyttade han utomlands och lämnade mig ensam här:( Han är en sån där som bara med sina ord kan charma byxorna av mig...och jag kan inte ens försöka spela tuff och tala om för honom att "Så lättfotad är jag inte!!"...han vet nog det dessutom...att jag vill lika mycket som han...*s*

Hoppas vi får till ett möte snart, E!


Och så till sist....i torsdags...på en helt "vanlig" sajt som jag inte hade besökt på flera månader, så får jag ett gb-inlägg från en man...en väldigt trevlig man. Några år äldre, söt, charmig, vältalig...och jag är bekymrad... Nu har vi pratat i 3 dagar, mycket på msn, mycket i telefon...och jag är ännu mer bekymrad, rädd, spänd, splittrad... Vi har bestämt dejt på lördag. Är jag redo? Vågar jag? Det är mer läskigt än att träffa någon bara för sex, att ha sex kan jag...


Har haft otur i mina tidigare förhållanden, eller så är det jag som är otroligt svår att leva med... Lite av både är nog närmare sanningen.


Hur ärlig ska man vara? Hur tidigt ska jag berätta denna lilla "udda" sida som finns hos mig?

Eller ska jag bara ta det som det kommer och lita på att jag känner på mig när det är dags?


Mm...svårt... Världsliga frågor dessutom! Jag hoppas presidenter, kungar och statsministrar lägger sina övriga arbeten åt sidan och ägnar sig åt detta en stund!


Puss och kram, vi ses på stan!

P.s Stavningskontrollen här är urkul! Stan är felstavat och istället vill det att jag ska skriva satan! Hahahahahahahah!

2 kommentarer:

  1. Det är alltid svårt att avslöja sin läggning - Tro mig, jag har gått igenom samma resa.

    Lättast är det ju om man finner sin partner i rätt vatten så att säga, men om man inte gör det så skall man berätta så fort det finns läge - Annars är det ju inte rätt mot den potentiella partnern och att börja ett förhållande med att undanhålla information är ju aldrig bra.

    I BDSM-världen gäller ju dessutom total ärlighet annars kan det gå fel.

    SvaraRadera
  2. Tack för rådet! Det löste sig...inte så bra dock... Har inte vågat mig på en träff ännu:(

    SvaraRadera