tisdag 13 oktober 2009

Äntligen!

Vi har pratat en längre tid nu, både per telefon och på siten, om att träffas. Saker och ting har dock försvårat det och vi har inte "kommit till skott"... Förrän i dag!!!

Du ringer och frågar om vi kan ses nu, jag funderar, och faktiskt, det gör det!! Jisses, så nervös jag blev men tack och lov fick jag så bråttom så jag hann inte fundera mer på det. In i duschen, raka av sig det värsta*fnissar*

Möter dig i dörren och är redan så kåt eftersom jag vet ungefär vad som väntar mig och jag blir inte besviken.

Du beordrar mig ner på rygg i sängen och säger åt mig att sära på benen och visa fittan ordentligt. Frågar om jag vill känna din hand i min fitta... Gnyr ut ett "Jaaaaaa"... Din hand glider in efter ett par bestämda tryck och den är underbar! Jag ber dig ta det lite lugnt eftersom jag känner att det kommer att gå för mig nästan på en gång...men det är nästan försent att sakta ner. Jag juckar mot din hand, hårt... Ber dig att fista mig hårt... "Säg att du är en hora!", säger du. Mellan flämtningarna försöker jag att göra som du säger... Vilken orgasm jag får sedan!!! Den starkaste på väldigt länge!

Jag vänder mig sedan om, fortfarande på rygg i sängen men nu med huvudet precis på kanten av sängen och med din fina kuk stor över mitt ansikte. Jag smeker dig över höfterna och ser dig lite generat i ögonen... Du smeker din kuk och säger att jag snart ska få känna din sperma i ansiktet. Plötsligt tar du ett strypgrepp om min hals och trycker till...åhhh...jag får nästan orgasm bara av den njutningen att du tar sådan kontroll, kippar efter andan...din hand försvinner och jag blir nästan besviken men vet att man inte ska leka för farliga lekar första gången man träffas.

Ber dig om att spruta i mitt ansikte...och det gör du... Känner dina varma droppar mot mitt ansikte, på näsan, läpparna, pannan och på kinden...lite landar på min utsträckta tunga och jag smakar glupskt på det... Mmmm, du smakar gott:)

Perfekt första träff!! Tack P!;)



P.s Ska tillägga att detta verkligen inte är något jag brukar våga göra...alltså träffa män irl som jag pratat med på nätet...även om jag många gånger önskat att jag vågat göra det. Men nu kanske...:)D.s

2 kommentarer:

  1. Ojoj, vilken het, snuskig fröken du är, en tvättäkta kåtslampa, men det behöver ju inte jag tala om för dig.

    P

    SvaraRadera
  2. Jooooo, behöver få höra det många gånger till för att fatta!!!!*ber supersnällt* Men kul att du gillade det, P:)

    SvaraRadera