onsdag 14 oktober 2009

Första gången...

...jag vågade träffa en dominant man IRL hade jag hunnit fylla 25. Jag hade då längtat och fantiserat om detta i säkert 10 år och kände mig för första gången tillfreds med mitt beslut att visa min undergivenhet för någon.

Vi kan kalla honom G. Han var ca 20 år äldre än mig, erfaren och en charmig man. Han fick mig att känna mig trygg genom att prata lugnt till mig per telefon och intyga att allt skulle gå bra.

Det var en vårkväll som vi träffades på en pub i centrala Stockholm och eftersom det var en vardagskväll så var det rätt lugnt och tomt på folk. G gav mig en stark och varm kram och jag blev som gelé i hans armar. Han berömde min klädsel och min stora kropp. Efter en kopp kaffe och lite kallprat så bestämde han sig äntligen för att det var dags att gå vidare.
Jag tog ett djupt andetag, nickade och tog hans utsträckta hand...

G hade i förväg bokat ett rum på ett rätt litet men mysigt hotell i närheten av puben och det var dit han förde mig nu. Precis utanför ingången vände han sig mot mig, tittade mig i ögonen och sa att nu var det sista chansen att backa ur. Från och med att vi gått in i hotellet ville han att jag helt skulle ge mig till honom och låta honom styra. Ville jag någon gång under kvällen avbryta så fick jag ett stopp ord (safe word), jag bestämde mig genast, envis som jag är, att absolut INTE använda ordet.

Uppe på hotellrummet sa han genast åt mig att klä av mig helt naken och vika ihop kläderna prydligt och lägga dem på en stol. Dessutom skulle jag göra det vackert, sa han. Rodnaden spred sig genast i mitt ansikte och jag kände redan hur jag kippade efter andan...hur skulle jag klara detta. G såg nog på mig att jag började tänka dumma tankar för han sa åt mig att det var vackert med en kvinna som rodnar oskuldsfullt... Det lugnade mig något och jag fortsatte att klä av mig.

När jag naken stod framför G så fick jag en varm kyss, en djup och lång kyss. Jag kände hans händer över min kropp, kupandes mina tunga bröst...mina bröstvårtor rörde han inte utan cirklade bara runt dem medan hans läppar utforskade mina. Jag kände hur min kåthet tog över och jag försökte föra hans hand mot mina känsliga bröstvårtor... "Snälla, smek mina bröstvårtor", sa jag.

Örfilen kom som en chock! Min hand flög upp till min svidande kind och jag tittade upp på G med en rätt frågande blick, kan jag tänka mig. Han såg besviket på mig och jag kände hur gråten kröp upp i min hals... "Jag säger det inte en gång till, jag smeker din kropp när jag vill och hur jag vill. Vill jag att du ska yttra dig så säger jag det till dig. Förstått?", sa G strängt och hårt. "Mm", var det enda jag fick fram. "Ursäkta?!", sa G och nöp hårt min ena bröstvårta. "Aaaaaiiiijjjj!! Ja Herrn!", hulkade jag ur mig och kände hur tårarna rann nerför kinden som fortfarande sved.
"Bra! Gå och snyt dig och kom sedan och sätt dig bredvid mig på sängen".

Utan att tveka gjorde jag som G sa och satte mig försiktigt bredvid honom. G tittade på mig och log. Jag slappnade av igen...
Han började berätta vad som skulle komma att hända under kvällen och hur han skulle gå till väga. Medan han utförligt berättade kom jag på mig själv att börja andas tyngre... Han kåtade upp mig! Jag blev så lycklig när jag kände den känslan! Jag längtade efter det, jag ville det!


Del 2 kommer i morgon;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar