onsdag 21 oktober 2009

Städslav sökes...

...eller åtminstone någon som kan stå bakom och piska mig medan jag städar, annars blir det inte gjort!!*s*

Annars har allt varit som vanligt idag, mycket vardagligt men också syndigt tänkande:) Det måste man ju få ha anser jag. 5 syndiga tankar om dagen, håller doktorn borta från magen!:)

Tankar om rep, smärta, läder, skinn, gummi, lavetter... Livsfarliga tankar, tankar som kan få en lite ur spel...tankar som får en att glömma bort kycklingen i ugnen...*suckar lite* Men samtidigt är det så levnadsglada tankar! Tankar som nu finns! Tankar och fantasier som jag i så många år inte vågat sätta ord på. Men nu finns de där, de bor hos mig, de har kommit för att stanna i mitt hjärta.






Jag tänker inte skämmas för det! Ingen kan få mig att känna mig som en sämre människa! Nej!

3 kommentarer:

  1. Hej där wbs,

    Rubriken och ingressen får en på riktigt gott humör. Humor ja.

    YKWAKABP

    SvaraRadera
  2. Tack!*niger vackert som jag vet att du tycker om*

    Men du...YKWAKABP?

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag blir gärna din städslav om du nu söker fortfarande?

    073-7005098

    SvaraRadera