lördag 10 oktober 2009

Steget är taget!

Här är det tänkt att jag ska skriva, om mig själv, om den som finns under ytan, om den jag kämpar hårt för att försöka bli...
Psykiskt instabil? Jo, klart jag är!*fnys*
Vem är jag mer då...34 årig kvinna, mamma, tillfälligt sjukskriven, livserfaren, rökare, chokladälskare, bondagefantast, floggingbeundrare och mycket mycket mycket mer.


Dessutom vill jag varna för en humor som inte alltid går hem, en ironisk och synisk underton i nästan varje mening. Bara så att ni vet!

Vill så mycket! Kan mindre, eller jag tror jag kan mindre i alla fall. Vill ha så mycket! Har inget, eller jo klart jag har massor av bra saker. Men det är väl bra att ha en vilja, tycker ni säkert. Jag håller med er, självklart är det så...och jag har viljan, det är modet som fattas. Modet, självkänslan, självförtroendet...*poooff*...borta. När det försvann är jag osäker på, är på väg att ta reda på det...har väl en liten aning. Återkommer när jag vet det, om det nu är viktigt.

Vaknade upp idag och var så otroligt sexuellt frustrerad. Tidigt var det dessutom så jag kunde knappast flippa på vibratorn på högsta studs och köra igång en grov p-rulle... Icke! Utan lilla duktiga jag tar en promenad istället och låter grannarna få sova ut. "Lilla dumma chicken shit", hade min bästis sagt och smekt mig över håret.

Har en bästis som jag precis nämde, han betyder allt för mig (ja, han ligger stadigt på en andra plats efter mina barn;):). Han hjälper mig med det mesta man kan komma på. Behöver jag stöd i fundeleringar, så finns han där. Behöver jag en smäll på rumpan för att skärpa mig, så finns han där. Behöver jag "komma ut", så finns han där. Dessutom ser han till att aldrig göra för mycket utan sparkar bara igång mig och det är nog det bästa med honom. Han får mig att förstå att jag är en himlans bra tjej som både är intelligent och vacker, ibland tror jag honom också...*fnissar lite*

Okej, som ni förstår så snurra ekorrhjulet ibland lite för fort och därför bli texten jag skriver inte så sammanhängande men försök hänga med är ni snälla så lovar jag att det till sist blir en underbar resa.;)

Kommer att på denna blogg blanda text med bilder, porr med erotik, stil med underklass, livserfarenheter med rena fantasier. Innehållet handlar mycket om mitt liv som undergiven. Så, nu fattade ni det också! Bra!;)

4 kommentarer:

  1. Snygg rumpa, sweetie.

    P

    SvaraRadera
  2. Ska bli intressant att se vad din blogg utvecklar sig till! :)

    SvaraRadera
  3. Kul att du börjat skriva och ska läsa din blogg med intresse!
    Kram/subban

    SvaraRadera
  4. Välkommen in till mig Ms Magnolia och Subban!:) *ställer fram lite varmt te och en nybakad kladdkaka*

    Tack du anonyme vän:)

    SvaraRadera