måndag 19 oktober 2009

Gårdagens prövning

Vaknade upp idag med en gnällande kropp, är öm både här och där. Det märks verkligen att jag inte fått smaka på en piska på måååååånga år. *känner mig lite ynklig och ämlig*

Men vilken dag jag fick igår!!! Tack B för allt du gav mig!

Tanken var från början att vi skulle ta en massa kort både till min blogg här men även för privat bruk, för mig att få se mig själv som undergiven igen. Har ju längtat så efter det, att få vara det igen. Det är så stärkande och jag känner mig ju så otroligt stolt och stark efteråt!:)

Satt på knä i hallen när B kom hem till mig igår. Överlämnade mig till honom för dagen, att utnyttja som han ville, att få vara hans lilla slyna. Jag var övertänd, upphetsad, fylld av förväntan och otroligt nervös. Men i B´s ögon känner jag mig vacker, och värd detta.

B satte sig bredvid mig, berömde mig, lovade att det skulle gå bra men att han från och med nu krävde lydnad och respekt från min sida....och jag lovade att ge honom mig och mitt allt.

Därefter tog han ett hårt tag om min ena bröst och gav det en hårt smäll, jag hade ju trots all förberedelse från hans sida, missat flera saker som skulle ligga framme. Faaaan!! Jag trodde mer om mig och redan där kom nästan mina tårar att falla...hur kunde jag missa så lätta uppgifter som att ta fram rep, klädnypor?!

Han satte sig i min fåtölj och jag fick servera honom och mig själv ett glas vin, jag på knä framför honom så klart. Jag hade svårt att andas djupt för jag var så förväntansfull... Vi skålade och hans leende fick mig att slappna av något. B berättade hur det skulle gå till under dagen, vad han förväntade sig av mig, vad han inte ville se... Fick på hans order resa på mig hämta en tunn gummihandske och glidmedel för undersökning av mina 3 fittor, munfittan, slynfittan och analfittan. Jag hade gjort mig så ren jag bara kunde och jag hoppas B märkte det. Men nog är det lite pinsamt att ligga där på golvet, på rygg, med benen uppdragna medan han undersöker min fitta...eller det kunde ha varit pinsamt, men jag njöt för mycket...*rodnar lite*

Eftersom jag så lätt får märken efter smisk/pisk med ridspöt så ville han först ta lite bilder... Det gick sådär kände jag, kände mig lite obekväm att bli fotad men gjorde mitt bästa att bara följa B´s röst och koncentrera mig på honom och då gick det bättre.

Sen följde det mest otroliga som hänt mig! Jag stod där framför B, naken, utlämnad....och han började binda min kropp och mina bröst... Jag började darra, jag kände hur jag faktiskt var nära att komma! Ljudet av repen som drogs mot varandra, som hårt bands runt min kropp var som smekningar! B märkte det och för att göra det värre (eller snäll som han är) knöt han en knut på repet och band det så att knuten hamnade hårt och tight rakt på min klitta som vid det här laget var svullen och bultade. Jag kom! Oj, så jag kom! Orgasmen fick mig att snyftandes sätta mig på kanten av sängen, min ben bar mig helt enkelt inte... B suckade lite...men fortsatte att fotografera. Mina bröst blev så vackra av hans bindning! De började få en härlig ljust blålila färg. Stoltheten gav mig härliga rysningar:)


Efter fotografering så fick jag ställa mig på alla fyra i sängen, svankandes så gott jag kunde... Han frågade om jag hörde vad som hände...och det gjorde jag... Det där underbara ljudet av ett bälte som dras ur sina hällor! Det ljudet gör att jag vibrerar av upphetsning! Lädret, doften, snärten! Vet att några säkert förstår vad jag menar:) Underbart! Men samtidigt skrämmande och lite läskigt, vet att detta kommer att göra ont...vääääääldigt ont... Känslorna blandas runt som i en torktumlare och om man inte fokuserar på honom så är det lätt att falla ur balans.
B talade om att jag skulle få 40 rapp med läderbältet. Först trodde jag han hade blivit galen som trodde jag skulle klara det...tsss...40 st...klarar jag hälften är jag nöjd... Men återigen fick jag bita mig hårt i läppen och sluta upp med tänkandet och omfokusera och andas. Första rappet sved! "Ett! Tack, Herre!", gnyr jag. Därefter fortsatte rappen i jämn ström, vissa värre än de andra... Vid ett tillfälle tappade jag bort mig för att det gjorde så ont! Och jag fick börja om... Vid 30 stannade B upp och frågade om jag hellre ville ha ridspöt de 10 sista...och det ville jag... Puckojag!!!!!! Varför byta när jag klarade remmen så bra!!! Men men, de sista 10 gick bra även om jag var på gränsen för vad jag kände att jag klarade ett par gånger.

När jag senare satt på sängkanten igen, lite ynklig efter pisket, så spottade han mig i ansiktet 4 gånger. Första spottet fick mig att rycka till! Jag var verkligen inte beredd på känslan det gav mig heller... Jag blev så tacksam så jag nästan började gråta! Jag kände hur min underläpp darrade lite men jag tror inte han märkte det...

Jag hade ju varit lite orolig att detta skulle äventyra vår vänskap. Du är ju min bästis ju!*s* Men det var så skönt att känna, när vi senare satt i soffan och tittade igenom bilderna, att allt kändes som vanligt. Vi skrattade, skojade, drack kaffe och tramsade...precis som vi brukar:) Eller ja, det är ju mest jag som tramsar, du är den "vuxne" av oss;)

Tack B! Tack för tiden du gav mig och för du valde att visa mig din erfarenhet! Tack för att du gav mig chansen att se vad jag klarar för tillfället och vad jag absolut behöver träna. Tack för fotona och ditt sällskap Kanske får jag chansen att få vara med om det fler gånger...kanske inte. Men i vilket som, tack!!:) Jag har ju 200 st minnen på bild i alla fall:)



P.s Jag har inte riktigt lärt mig konsten att förmedla känslor och berättelse på ett sätt så alla kan förstå och känna hur underbart detta var. Men jag hoppas några av er kan göra det. Dessutom så är denna blogg mest till för mig själv (egojag) eftersom jag vet hur gott det gör mig att skriva ner mina tankar och funderingar.

5 kommentarer:

  1. Mmm... det där ljudet av bältet som dras ut ur byxorna... det lyssnar jag på med ett snett leende på varje dag när min man kommer hem från arbetet och ska byta om. Han skulle bara veta! :)

    Man ska skriva för sin egen skull. Börjar man skriva för andras skull så blir det bara fel. Tror jag.

    ~ MsM

    SvaraRadera
  2. :)

    ...men han hänger ju bara in bältet i garderoben, han har ju ingen aning om vad jag tänker när han byter kläder efter jobbet... då är han bara trött och vill ut ur kostymen.

    ...men jag kanske ska ge honom en liten hint? :) hm...

    SvaraRadera
  3. MsM: Tycker jag verkligen du ska göra!:) Men då måste du lova att berätta om han såg hinten och vad som då hände*fniss*

    SvaraRadera
  4. DET, däremot, kan jag lova! :)

    SvaraRadera