torsdag 15 oktober 2009

Del 2

"Stjärtfot" var något som G gillade att leka väldigt mycket, det visste jag efter de många telefonsamtalen vi haft. Så där stod jag då, på alla fyra, på golvet...putandes med rumpan, blicken i golvet. Jag kände hur han klickade på glidmedel på sina fingrar och började sen föra in ett finger i min stjärt. "Andas bara lugnt och ge din stjärt till mig", sa G mjukt. I nästa ögonblick kände jag hur ett andra finger trycktes in...jag gnydde till och automatiskt tog jag ett krypsteg från hans hand. De två snabba handsmiskningarna på min ena skinka brände men jag förstod i alla fall varför jag fick dem. Dumma dumma jag, tänkte jag. "Ok", sa G. "Nu backar du vackert tillbaka och ser till att mina två fingrar hamnar precis där du vet att jag vill ha dem, dumma slyna."

Jag tog 2 krypsteg tillbaka tills jag kände hans fingrar, kände hur han hjälpte till lite genom att styra dem rätt mot mitt stjärthål. Sen var det bara att bita i hop, slappna av och backa, backa, backa...ett litet steg i taget tills jag kände handen mot stjärthålet. Förnedringen brände i halsen! Jag försökte tänka bort det genom att blunda och bara tänka på G som nu smekte mina skinkor med sin lediga hand. 4 rappa smisk, som jag denna gång duktigt tog utan att röra mig bort, visade att han gullat klart...
"Nu ska vi lära dig att gå fot! Varje gång du misslyckas och mina fingrar behöver rättas till kommer att bestraffas, hårt! Förstår dumslynan?"
"Ja, Herrn", sa jag ynkligt.

Sen började det mest förnedrande jag varit med om i hela mitt liv! Runt i rummet kröp jag med G´s fingrar i stjärten och försökte hänga med hans svängar. "Fot! Fot!", skrek han till i bland. Efter vad som kändes som en timme stannade han vid sängen och drog snabbt ut sina fingrar och jag drog smärtsamt efter andan.
"Rätt ok för att vara första gången, slynan. Du är en vacker hynda."
"Tack, Herre", sa jag och hans röst fick mig att slappna av.

Jag stod kvar på alla fyra medan han gick och tvättade av sina fingrar. När han kom tillbaka satte han sig på sängen igen. Med en hand tog han ett starkt grepp om mitt långa hår och drog mig upp på knä och tittade mig i ögonen. "Så till bestraffningen eller rättare sagt, bara för att jag vill. Lägg dig över mitt knä så att dina skinkor hamnar i rätt läge för smisk."
Eftersom jag är av modell stooooor slyna så var det lite krångligt och jag var rädd att jag var för tung för honom men så länge han inte sa något så trixade jag mig tillrätta. Med mina händer i golvet på ena sidan om hans fötter och mina halvdinglandes på andra sidan låg jag sen och väntade. Jag kände hur fuktig jag var vid det här laget. Hur varm min fitta kändes. Det förvånade mig lite att jag efter den förnedrande leken kunde vara så kåt...men det gladde mig också.

Smisket som nu följde var en otrolig upplevelse. G började lugnt och försiktigt för att arbeta upp hårdheten i slagen. När gränsen började närma sig för vad jag kände att jag skulle klara av började adrenalinet pumpa... De hårda slagen brände i skinkorna och jag började stöna och gny, mot magen kände jag G´s kuk hårdna...
"Lägg dig på mage på sängen, slynan."
Jag hörde hur hans läderbälte drogs ur hans byxor och han snärtade till med det i luften.
"Nu ska du bara koncentrera dig på att andas djupt och låta pisket arbeta sig in i din kropp. Jag kommer att belöna dig med 10 rätt hårda slag och jag vill att du visar din tacksamhet genom att inte gnälla."
"Ja, Herre.", sa jag överaskande lugnt.
Piskrappen kom i en jämn ström och varje rapp sved som eld på mina redan onda skinkor. Men jag tog dem! Jag älskade dem! Jag grät och snörvlade men jag tog dem!

När G var klar smekte han mig över ryggen och berömde mig. Jag sög i mig vartenda ord som en torrlagd svamp!
"Du har varit jätteduktig och jag är stolt över dig slynan. Nu går vi ur leken och du tar den tid du behöver i badrummet för att komma i ordning igen", sa han skrattande.
Jag fnissade till..."Tack."



Som ni precis har läst, så var min "första gång" otroligt lyckad! Det är inte alla som har den turen. Var försiktiga med vem och framför allt vart ni träffas.

Kåta kyssar till er alla//euu

5 kommentarer:

  1. Fantastisk berätterska! Mer! Mer! Mer!

    SvaraRadera
  2. Tack!:) Du får kika in då och då så kanske du får läsa fler äventyr...nya eller gamla:)

    SvaraRadera
  3. Spanking is good for you.

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6f/Spanking_Bench.png

    SvaraRadera
  4. Mmm det var det, 6insthlm!:)

    Mr Anonym: Yes, I know! I need it! I want it! I miss it!

    SvaraRadera