tisdag 20 oktober 2009

Vardagen...

...stormade in med orkanstyrka idag, så det blir nog inte världens mest upphetsande blogganteckning idag.
Efter att ha sovit uruselt så var det svårt att gå upp när klockan larmade. Hade bestämt tid för lunch med en väninna vilket verkade vara en bra idé igår...men det var det inte idag. Vi hade inte träffats på över 1 år och senast vi sågs var det bara sorg...det var det enda vi mindes idag också tyvärr så det fälldes många tårar.
Efter lunchen så skulle jag vidare till tandläkaren. Jihhhoooo! Jag som verkligen ääääääälskar tandläkaren!*hrmpf* Tack och lov gick det bra och jag behöver inte komma tillbaka förrän nästa kallelse kommer.
Nu sitter jag här med en vidrig huvudvärk och väntar på ena kottens hemkomst som jag måste ha ett mamma/dotter snack med under kvällen. Lovely!
Tur att jag strax ska iväg till terapeuten och få lite råd och peppning.

Det kanske blir ett inlägg till senare...eller så blir detta ett bra bevis på att alla dagar inte är underbara dagar.

2 kommentarer:

  1. Så man kan vara kvinna och undergiven och ha ett normalt liv med höjdpunkter och motsatsen till det, vilken överraskning.

    SvaraRadera
  2. Hmm...fler än jag som älskar ironi?;)

    SvaraRadera