måndag 12 oktober 2009

Gott och blandat från idag!:)



Vaknade vid 9 av att katten ville leka...knuffade henne ur sängen, vände mig om och försökte somna om. Började återigen tänka på den stundande fotograferingen (inget datum satt ännu) och kåtpirret började så klart snurra i mitt lilla undergivna underliv!
"Meeeeeen ååååååååååååååååååååååhhhhhh!!!!", skrek jag så kattan hoppade minst 2 meter upp i luften med ett "mmmjjjjjjauuuuuu".
Det var bara att välja, antingen försöka sluta tänka på det eller helt enkelt ta fram den lille vibratorn, slå på en p-rulle på datorn och scrolla järnet:) Vad tror ni jag valde?*rodnar lite*
Eftersom jag ville nå orgasm rätt fort så valde jag en av Max Hardcores otroligt bisarra filmer...gränsfall för mig men just därför så otroligt tändande! Darrade av orgasm redan efter 5 minuters munknull av Max...tack!:)
Gick upp, satte på kaffe, kissade, släppte ut katten, drog på mig ett linne, tittade mig i spegeln, lipade åt ansiktet som visade sig där, hämtade kaffet, gick ut på balkongen, njöt av dagens första cigg tillsammans med dagens första kaffe, satte på tv-n och lät morgonsoffan på tv 4 vara mitt sällskap, borstade tänderna, bäddade sängen, kollade frysen och kylen om något behövde handlas...ska inte berätta mer om min otroligt händelserika och härliga dag;) Ni blir bara avundsjuka;)
Nu sitter jag och pöser i soffan och tittar på pratshowen Jerry Springer, otroligt kul!! Mumsar på korvstroganoff och skrattar högt för mig själv!:)

Ja jisses, vad livet är kul ibland!:)

*myssugen*

3 kommentarer:

  1. Så vad menar du med "en av Max Hardcores otroligt bisarra filmer". Vad är så bisarrt med dem? Några exempel? Vad tänder dig extra i dem? Jag tycker Jaena på omslaget ser härlig ut med sina fina läppar och kåtvilda blick...

    SvaraRadera
  2. Hej.

    Vad har du mer för favvofilmer?

    SvaraRadera
  3. Hur Max munknullar dem så de nästan spyr tycker jag fortfarande (eftersom jag är så ung och naiv*blinkar lite blygt*) är lite bisarrt...

    Favvofilmer...hmmm...latexangel gör bra filmsnuttar!:)

    SvaraRadera