fredag 16 oktober 2009

Fredag kväll...

...och jag har precis överlämnat ansvaret för kottarna till deras far!:) Får man vara glad för det eller ska man skämmas då som mor?

Har förberett lite idag inför en eventuell fotosession med B på söndag. Fixat lite, handlat en överraskning som jag hoppas han ska tycka är lite trevlig;)

Det ska bli så kul att se om vi kan få ihop lite bilder på mig! Klart jag är supernervös, men det är jag alltid så det är inte längre något att ojja sig över. Hoppas bara att jag kan släppa lite på mina hämningar och verkligen ge allt jag vet att jag har inom mig... I och för sig, om jag inte kan det så får jag väl skylla på B som inte får mig att känna mig trygg nog...*fnissar lite retsamt*

Jag kommer ju att överlämna mig i B´s händer på söndag vilket är jätte skönt. Det är alltid behagligt att stå under hans vingar, där vet jag att inget dumt händer...det kan göra lite ont och vara lite förnedrande ibland så klart men jag vet att det är för mitt eget bästa eller bara för att han tycker om det:)

Vi har funderat lite på svartvita "vackra" bilder, stilrena, detaljerade... Men vi får se...

Vill önska alla som har vägarna förbi mig här, en underbart trevlig och sexig fredag!:)

Slampkyssar//euu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar