lördag 17 oktober 2009

Förbaskade skiiiiiiiiiit!

Morgondagen är snart här och jag har sett fram emot det ett tag nu. Längtat, fixat, fantiserat, önskat... och så gör jag bort mig direkt genom att mesa mig och fjompa!!! Vet att jag är värd att få vara med om detta men varför känner jag det inte direkt?
B skulle ju inte göra detta för mig om inte heller han kände så. Han har alldeles för mycket att göra i sitt liv och behöver inte lägga massa onödig energi på mig som han så mycket behöver till annat. Jag hoppas (ska göra mitt bästa) för att visa min tacksamhet i morgon.

Alltså, fotografering i morgon!:) Även lite nyttig underkastelse från min sida. B är en sträng men rättvis (och otroligt erfaren) Lärare så det ska bli spännande.

Har lite att grejsa med nu ikväll men kan inte låta bli att fingra lite på mig själv, och det får jag faktiskt för B...även om jag inte får komma... Blir ju så otroligt tänd på detta!
Har fått en lista över saker som ska ordnas och ligga framme så det ska ordnas, ska lägga mig tidigt så jag har energi i morgon. Isdildo, rep, gag, piska är några av sakerna jag fått order om att lägga fram...jisses...julafton...*fnissar*

Vi hörs i morgon lilla slampblogg!! (låter som svamp bob*s*)

3 kommentarer:

  1. Snygg bild. Med rosen. Sött sexigt.

    SvaraRadera
  2. Låter väldigt upphetsande det där...hur blev det?

    SvaraRadera
  3. Anonym: Tack!:) Tycker själv väldigt mycket om den!

    Bloggslynan: Det blev mer upphetsande än vad jag någonsin kommer att kunna beskriva i text;)*pekar upp på dagens blogg*

    SvaraRadera