torsdag 22 oktober 2009

Torsdag kväll/natt...

...och lugnet har lagt sig här hos lilla mig. Njuter av tystnaden, av min tid, av allt. Mår så bra idag!:) Vad som är speciellt med idag vet jag inte, kroppen mår bara väldigt bra helt enkelt. Både fysiskt och själsligt.

Men ni skulle ha sett mig alldeles nyss!*s* Dansade runt i lägenheten med färdigvikt tvätt som skulle ut i respektive lådor. I urtvättad gul t-shirt och lillebrorsans ärvda morgonrock som inte riktigt går runt kroppen men är så mysig ändå!:)

http://www.youtube.com/watch?v=LGYRR_qCO-8


Tänkte sätta mig nu och gå igenom korten ordentligt från i söndags:) Lite jobbigt att se sig själv i olika situationer men också nyttigt. Som vanligt många känslor som kommer komma upp.

Puss o kram, vi ses på stan!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar